پست اول

سلام

این اولین مطلب این وبلاگ هست که صرفا برای شروع کار نوشته شده است.این وبلاگ در ادامه ی کار وبلاگ (( همه اینترنت در یک وبلاگ)) ساخته شده که متاسفانه علی رغم وضعیت تقریبا مناسبش در دنیای اینترنت و زحمات یکساله من ,بدلیل بعضی بی مسئولییتی های سايت ميهن بلاگ من كنترلم رو بر اون وبلاگ از دست دادم و مدت زيادي است كه اپديت نشده و شايد ديگر هيچ وقت نشود كه همين جا مراتب تاسف خودم رو براي كاركنان ميهن بلاگ اعلام ميدارم و صد افسوس براي دنياي اينترنت فارسي و بلاگر هاي ايراني كه مجبورند دل به سايت هاي مانند ميهن بلاگ ببندند كه در يك ان تمام زحماتشان را بر باد مي دهد خوب به هرحال من سعي مي كنم مطالب جالب و مفيد اون وبلاگ رو به اينجا منتقل كنم و در كنارش مطالب جديدي نيز بنويسم به اين اميد كه وردپرس مانند ميهن بلاگ نشود يك تصميم ديگه كه گرفتمه اينه كه ارشيوي از كتاب هاي الكترونيكي و موسيقي هاي فارسي در اينجا جمع بكنم تا دنياي اينترنت فارسي بيش از پيش مفيدتر و پرتر شود.

خوب اميدوارم كه موفق شوم در ضمن از تمام دوستان وبلاگنويس كه در وبلاگ قبليم همه اينترنت در يك وبلاگ با من هكاري داشتن تشكر مي كنم اميدوارم باز هم با من همكاري داشته باشند و همچنين تمام بلاگر هايي كه قبلا با من در همه اينترنت در يك وبلاگ تبادل لينك داشته اند در صورت تمايل مي توانند دوباره با من تبادل لينك كنند و لينك قبليم را تصحيح يا ادرس اين وبلاگ جديدم را قرار دهند تا من نيز لينكشان را بگذارم .

تا مطلب بعدي خدا نگهدار.

 

پاسخی بگذارید

