getrightبرنامه ای برای مديريت دانلود

سلام

امروزه اگه شما اهل دانلود نرم افزار باشین ميدونين كه سايت ها زيادي براي دانلود نرم افزار  وجود داره مانند: http://www.downloadbazar.com/ و http://www.p30world.com/ در نتيجه احتياجي نيست كه من هم سعي كنم تمام نرم افزار ها رو معرفي كنيم اما من سعي مي كنم بيشتر نرم افزار هاي كار بردي و در عين حال نرم افزار هايي رو كه امتحانشونو پس دادن معرفي كنيم يكي از اين نرم افزار ها برنامه getrightکه کارش اینه که اگر شما بخواین یه فایلی رو از اینتر نت دانلود کنید این نرم افزار اونو مدیریت می کنه و در عین حال که بر سرعت دانلود می افزایه باعث میشه که اگر یه موقعی در هنگام استفاده به اینترنت ارتباطتون قطع  شد مجبور نشین اون برنامه رو از اول دانلود کنید بلکه میتونید با استفاده از این نرم افزار با وصل شدن دوباره به اینترنت به ادامه دانلود فایلتون بپردازید  دیگر مزیت های این نرم افزار عبارتند از:

– این نرم افزار میتواندبه دانلود فایلهای درخواستی شما بپردازد و پس از گرفتن تمامی فایلها ارتباط را قطع نماید و یا کامپیوتر را خاموش بکنه

-مي تونه چندين فايل رو همزمان دانلود كنه

 -با بیشتر جست وجو گرها سازگاره

-حجمش بسيار كمه فقط 309 كيلو بايت

-بعضی وقتا میشه که به سایتی میرین برای دانلوده فایلی اما به هر دلیلی اون سایت نمی اد شما میتونین بدون اینکه به اون سایت برین ادرسو اون فایلو به این برنامه بدین تابرنامه خودش بطور اتوماتیک فایل رو دانلود میکنه

-وخیلی قابلیت های دیگه …

در زير مي توانيد نرم افزار گت رايت را دانلود كنيد:

لینک دانلود برنامه یgetright  با حجم 309 كيلو بايت

سایت اصلیه این برنامه برای اطلاعات بیشتر

این نرم افزار خودش ۹۰ نود روز برای تست و ازمایش نرم افزار بهتون مهلت میده وپس از اون باید نرم افزارو بخرین اما الان بهتون می گم چطوری میتونین از یک نرم افزار با محدودیت زمانی برای همیشه استفاده کنین

براي خواندن اين روش در زير كليك كنيد:

من خودم با همین روش برنامه ای رو که فقط بیست۲۰ روز فرصت داشت رو الان ۲دو ساله دارم استفاده میکنم به این شکل شما میتونین از یک برنامه برای همیشه استفاده کنین که مثلا اگر برنامه ای ۱۵پانزده روز وقت بهتون داد وپس از اون  گفت که شما باید اون برنامه رو بخرین شما وقت کافیه از اون برنامه مثلا ۱۴  روز استفاده کنین و پس از ۱۴ روز اون برنامه رئ از کامپیوتر تون پاک کنین یعنی uninstallش بکنین سپس دوباره نصبش بکنید و ۱۴ روز روز دیگه ازش استفاده کنید و به همین شکل میتونید برای همیشه ازش استفاده کنید گفتم که من یک برنامه ی ۲۰ روزه رو الان ۲ساله دارم استفاده میکنم و شما هم میتونید برنامه ی getright رو به همین شکل برای همیشه داشته باشین

نوشته شده توسط مجتبي در 6/5/1386

پاسخی بگذارید

