جوك و سهميه بندي بنزين

سلام

يه چند تا جوك با حال تو اين چند وقتي كه بنزين جيره بندي شده شنيدم ديدم حالا كه هيچ مطلب ندارم بنويسم لااقل همين جوكا رو بذارم شايد براي شما هم جالب باشن . قبلا چند تا وبلاگ خوب در زمينه ي جوك بود كه هميشه جوك و مطالب طنز فارسي جالبي داشتن اما مدتيه كه متاسفانه هر چي نگاه مي كنم وبلاگ جالب و اپديتي نمي بينم(شايد خوب نمي گردم )به همين دليل من هم گفتم يه چند تا جوك بگذارم:

1- از احمدي نژاد مي پرسن كه جناب حالا كه بنزين رو جيره بندي كردي ما با چي رفت و امد كنيم -گفت: اونايي كه به من راي ندادن سوار اون 17 ميلين الاغي بشن كه به من راي دادن.(ببخشيدا اما خوب جوكه و در  90 % موارد بالاخره بايد به يكي توحين بشه )

2- به احمدي نژاد ميگن: بابا تو كه اينهمه هي مي گي(( امام زمان ظهور كن . امام زمان ظهور كن)).  خوب اخه ادم ناحسابي امام زمان با روزي 2 ليتر سهميه بنزين چطوري ظهور كنه!!

هاها ها .خوب بودن؟ يه چند تا ديگه هم شنيده بودم يادم رفت اگه يادم اومدن بعدا اضافه مي كنم .

5 پاسخ to “جوك و سهميه بندي بنزين”

  1. berkeh Says:

    omidvaram shoma joze onaie nabashi ke behesh ray dadivagarna
    …..ba arze mazerat mardom nacharan savaret shan

  2. itblog Says:

    ,وردپرس مبارك باشه

  3. grayidea Says:

    جوك روز اينكه امروز مي خواستم بروم راه آهن ولي هيچ آژانسي حاضر نبود تا راه آهن بره و كرايه قبل را بگيره !! گفتم بيشتر مي دهم ولي حالا ديگر كسي بنزين نداشت تا مرا به قطارم برساند هيچ وقت اينقدر يه جا نخنديده بود م!!!

  4. وبگردي « ANTI FILTER Says:

    […] جوك و سهميه بندي بنزين سلام يه چند تا جوك با حال تو اين چند وقتي كه بنزين جيره بندي شده شني […] […]

  5. اشنا Says:

    اصلا بنظر من ازاین به بعد بجای اوردن واژه ترک، در لطیفه ها، از اسم احمدی نژاد استفاده کنیم..چون اسمشان ماندگار خواهد ماند.

پاسخی بگذارید

