شلم شوربا (شعر)

 

از دوري face ت شده ام زار وپريشان    

                                                   your love مرا كرده چنين واله وحيران          

eyes تو به my heart چنان كرده effect ي

                                                        كاندرعقب هر day و night م به خيابان

اي wind صبا از بر ان moon گذري كن

                                                   say him(her) l كه نزديك به lip  امده my جان

pain ي كه به heart من poor امده tonight

                                                       without  وصالت نبود  قابل  درمان  

foot م به سر home تو از hand برفته است

                                                       because كه I  run به سراغ تو شتابان

someone چو من اي God مكن خلق در اين world

                                                            افسرده دل و lover و دلخسته به دوران

                                              *****

معني كلمات انگليسي در ادامه ي مطلب:

 

face =صورت    , your love = عشق تو  , eyes = چشم ها , my heart = قلب من ,  effect =اثر-تاثير ,   day =روز , night = شب , wind = باد ,  moon =ماه –   ,  say him= بگو به او , lip =لب , my = مال من , pain = درد , heart = قلب , poor =بيچاره , tonight = امشب , without =بدون , foot = پا , home = كوي-خانه  , hand = دست , because = زيرا , I run = من دويدم , someone =كسي , God = خدا , world = دنيا , lover = عاشق .

2 پاسخ to “شلم شوربا (شعر)”

  1. آناهیتا دانشور Says:

    سلام
    خوب هستید
    مرسی برای کامنت
    خوشحال میشم کتاب ها توی وبلاگ شما هم قرار داده بشه
    به نظر من وظیفه ماست که شعرهای شاملو را در اختیار دیگران قرار دهیم

    و باز هم ممنون به خاطر لینک دادن
    من هم لینک شمارا اضافه کردم
    ببینید اگر کاستی هست بفرمایید تا اقدام کنم

    مطالب وبلاگ هم متنوع و جذاب هست

    شاد باشید

  2. مريم Says:

    عالي بود………………………………

پاسخی بگذارید

