اهنگ هايي چند از فريدون فروغي

 

در اين پست تصميم دارم چند تا اهنگ زيبا از زنده ياد فريدون فروغي براتون بگذارم. از توضيحات اضافي و تمجيد از اين خواننده مي پرهيزم چرا كه  علاقه مندان به موسيقي اين اهنگ ها و اين خواننده  را به خوبي مي شناسند.اميدوارم علاقه مندان به موسيقي و خصوصا طرفداران اين خواننده  استفاده بكنند.

مي توانيد در زير 3 اهنگ از فريدون فروغي دانلود كنيد:

27 پاسخ to “اهنگ هايي چند از فريدون فروغي”

  1. آناهیتا دانشور Says:

    سلام
    مرسی دارم دانلودشون می کنم

  2. کمال Says:

    عجب هردمبیلی داری پسر.
    من کلی با این آهنگ ها خاطره ی دودی دارم.اصلا فریدون باعث شد من سیگار بکشم .پیشنهاد می کنم یه شب اتاق رو تاریک کن با یک چراغ مطالعه ی روشن + یک قلیون خونسار + غوزک پای فریدون ،نمی دونی غوغا می کنه پسر

  3. رسول سيفي نيا Says:

    ممنون . دارم آهنگها را دانلود ميکنم.
    در ضمن من بر خلاف کمال خاطره اي به لطافت باران از آهنگهاي فروغي دارم .

  4. عماد Says:

    دمت گرم

  5. shahrooz Says:

    ممنون كه سه تا از بهترين آهنگها را برامون گذاشتي ميدوني ميخوام چي بگم ميخام بگم من با آهنگهاي فريدون فروغي خاطراتي دارم كه هر موقع يادشون ميكنم فقط اشك توي چشام جمع ميشه فقط ميتونم بگم فريدون استاد موسيقي پاپ با حنجره استثنايي سلطان دلهاي خسته و غمگينه خدايش بيامرزد

  6. mehdi Says:

    ممنونم عالي بود

  7. آرزو Says:

    سلام
    من اهنگ هاي فريدون فروغي رو دوست دارم چون غم و اندوه ازش ميباره جون ميده واسه گريه خصوصا اهنگ زندون دل كه تلخ ترين خاطره ي زندگي مو از اون دارم ممنون كه دوباره خاطراتمو زنده كردي

  8. مهدی Says:

    salam kheyli kheyli mamnoonam

  9. sasan Says:

    یلی باحالی

  10. عاشق Says:

    محشره _میدونی مدتی بود دنبال اهنگاش میگشتم.مرسی موفق باشی

  11. علی Says:

    سلام ناز اون فریدون ها

  12. وهاب مولایی Says:

    خیلی خیلی عالی بود

  13. وهاب مولایی (اندیمشک) Says:

    خیلی خیلی عالی بود

  14. علی Says:

    سلام و ممنون از اینکه تیکه ای از هنر آن بزرگ مرد غریب رو توی وبتون گذاشتین.من درباره همین خواننده به روز رسانی کرده ام و خوشحال میشم بیایید و نظرتان رو درباره او بگویید.
    بای

  15. tanhatarin Says:

    ali bood vali chera inghadr kam man hamasho mikham

  16. ashkan a2 Says:

    salam agar mishe tamame ahangay ferydon o bezarin akhe man ba ferydon ashegh shodam

  17. ashkan a2 Says:

    azadeh doset daraaam

  18. ashkan a2 Says:

    khahesh mikonam vasamon 2a konin ta be ham bersiiim

  19. مريم Says:

    بد نبود دانلود كردم اميد وارم ترانه هاي بهتر براي دانلود بزاريد

  20. مريم Says:

    خوب بود بابا………………………………

  21. داریوش Says:

    به حق که یکی از بهترینهایی
    سیاوش بهتر می گه:
    خوابيدي بدون لالايي و قصه
    بگير آسوده بخواب بي درد و غصه
    ديگه كابوس زمستون نمي بيني
    توي خواب گلهاي حسرت نمي چيني

    ديگه خورشيد چهرتو نمي سوزونه
    جاي سيلي يا يه باد روش نمي مونه
    ديگه بيدار نمي شي با نگروني
    يا با ترديد كه بري يا كه بموني

    رفتي و آدمكا رو جا گذاشتي
    قانون جنگل رو زير پا گذاشتي
    اينجا قهرن سينه ها با مهربوني
    تو تو جنگل نمي تونستي بموني
    دلتو بردي با خود به جاي ديگه
    اونجا كه خدا برات لالايي ميگه
    ميدونم ميبينمت يه روز دوباره
    توي دنيايي كه آدمك نداره

  22. آوا Says:

    عالی بودددددددددددددددددددددددددد

  23. سارا Says:

    ممنون خیلی حال کردم با هاش حال کردم

  24. مجید قاصدی Says:

    من از این سایت شما خیلی خوشم امده است من از بزنگان هستم که دارم نظر بچه اکبر قاصدی

  25. حسام Says:

    خيلي باحالي

  26. ali x3 Says:

    salam.azatun mamnunam kheili khub bud .age lotf konin bazam az in ahanga bezarin.

  27. مصطفی Says:

    به قول بچهای اتابک دمتون گرم.

پاسخی بگذارید

